Thursday, May 28, 2009

UEFA Champions League 2008/2009

MU kalah di tangan Barcelona di perlawanan akhir Champions League awal pagi tadi!!




Expected?? Walaupun saya penyokong tega MU, tapi gerak hati saya merasakan MU akan kalah. Haha... macamlah kuat sangat gerak hati saya tu!! Sebab tu, bila husband tanya saya nak tengok tak final UEFA... saya jawab, kalau terjaga pkl 2 pagi, saya akan tengok. Tapi kalau tengok saya tidur dengan lena, TOLONG jangan kejut! Tapi akhirnya saya tersedar jugak masa perlawanan dah berlangsung 75 minit. Tengok-tengok score... aik, 2-0??





Oklah, best team win! Mesti Barcelona yang control game... sebab tu MU kalah! Tapi walau apapun, saya cukup suka tgk Manager/Coach Barcelona yang kacak lagi macho ini...hehe... Pep Guardiola setiap kali team dia bertarung. He can be very cool but at the same time, very energetic!















Dan sebagai mengubati kekecewaan dengan kekalahan MU... kami telah pun membeli tiket perlawanan MU menentang Malaysia pada 18 Julai nanti di Stadium Bukit Jalil!! Frust jugak bila dapat tahu tiket RM58 dan RM68 dah habis. Cuma tinggal RM308 (kalau husband beli tiket ni, memang saya akan menjerit "That is one month of utility bills, u know!!) dan RM98 (ok la... this one is quite reasonable!) And the best part is, we got ourselves the training passes as well. Tapi training tu saya rasa malas pulak nak pergi. Biarlah husband pergi dengan geng2 penyokong MU nya. But the game itself... I'll be joining him and the rest of MU supporters!

See you guys there!!

8 comments:

Syikin said...

salam..

maaf kira nye menganggu..:)

saya cuma nk bertanya,kt mane akak beli tiket perlawanan MU..?? hari ini,sy dan adek2 cube mencari seluruh shah alam dan sunway,tp semua dh sold out..huhuhu..

ader x akak dgr kt maner2 lg yg maseh ade..?

tq.

Hezzy Azra... said...

Salam Syikin,

Tak mengganggu pun. Tapi sorry, lambt reply sbb tak sempat nak jenguk blog sendiri..

Tiket tu husband beli kat 1-Utama. Dah sold out? Hmm... Syikin dah check website www.ticketpro.com.my?

Hopefully Syikin& adik2 dpt tiket MU tu...

HanaHideaki said...

salam..
sama la kita sis...
minat MU..,tp xley nk pi tgk match tu nanti...frust yg teramat ni...huhuhu
dan satu lagi persamaan..,suka gak tgk Pep Guardiola..so cool..! ahaks..
=D

Hezzy Azra... said...

Salam ...miz_ik3r

MU supporter jugak? Good... good... hehe.

Apsal tak bleh turun Bkt Jalil? Kalau tak... bleh jumpa kat sana dgn jersi red devil. Tu la... Pep tu smart & cool, kan?

HanaHideaki said...

hehe..tol la akak..MU supporter thru n thru la akak...

alamak akak..,mmg xdpt turun Bkt Jalil nnti..sedey tau...nk wat cmne ni..??? huhuhu...

kirim kt akak jer la tgk MU live.. waaa..dont forget my hugs n kisses to all the players too..hahahaha...

yeah..,Pep tu mmg smart n cool..sme mcm Marco Van Basten..hehe..

Hezzy Azra... said...

miz_ik3r

Ala jgn la sedey2, may be next time diorg datang, boleh tgk lagi. Masa MU dtg few years ago pun akak tak dapat pegi. Kali ni baru dpt peluang.

Alaaa... hugs n kisses to the players yg berpeluh2 tu?? Ish... tak nak la! Haha

Marco Van Basten? Hmm... I think Pep is still the first in the chart... the most good looking coach! hehe

HanaHideaki said...

okey akak..dh krg dh sedey ni tp klu masuk forum united je mesti sedey..
hukhukhuk..dorang semua pergi..aduyai

erm..,maybe next time kot..=)
ala..,ape slh nya players yg berpeluh2 tu..wangi tuu...hahahaha..

yup..d most good looking coach hah..
hehe...

Hezzy Azra... said...

miz_ik3r,

hehe... relaxlaa.. tak pyh sedey2

Yang wangi sikit, mungkin Van de Sar kot... sbb dia tak lari satu padang mcm org lain... hahaha.

SEPERTI ADA CINTA

Blurb: Bertahun menyulam cinta, yang Farra Nuha dambakan hanyalah sebuah mahligai indah bersama Ilhan. Tetapi semakin tiba hari...