Saturday, July 03, 2010

CINTA TAK BERALIH!!!


ALHAMDULILLAH... dalam kemeriahan World Cup 2010 (selepas Holland mengalahkan Brazil 2-1 di perlawanan suku akhir... hehe) akhirnya CINTA TAK BERALIH saya sudah berada di pasaran mulai hari ini!!
Tetapi buat masa ini cuma terhad di PESTA BUKU SELANGOR yg bertempat di Kompleks PKNS sahaja. Untuk sampai ke tempat2 lain... mungkin dalam seminggu dua lagi... InsyaALLAH.
Apa2 pun, hayatilah dahulu blurpnya...
Bila hati asyik diusik rindu, jiwa sering dibelai debaran... perasaan apa lagi yang sedang bergelora kalau bukan cinta? Larra Kirana bahagia dengan rasa indah yang dimilikinya itu.Menatap Shaqril yang sering lalu-lalang di hadapan kedai dobinya dari jauh sudah cukup untuk merawat kerinduan itu. Berbalas senyum sahaja sudah hebat dia diamuk oleh rasa gemuruh. Tidak sangka hubungan mereka terjalin selepas Shaqril menghantar kemeja untuk dicuci.
Detik demi detik memekarkan cinta di hati, sedangkan Shaqril sebenarnya dalam dilema. Kasihnya melimpah untuk Larra, walhal dia tunangan Balqis. Jodoh yang diatur keluarga tidak mampu dibantah. Hari yang dilalui amat menyeksakan. Shaqril berharap sesuatu akan terjadi agar cintanya terhadap Larra tidak berakhir. Moga Larra tidak menyalahkannya andai rahsia tersingkap. Namun dia harus jujur, tak ingin melukai hati Larra lebih dalam lagi.
Saya harap pembaca di luar sana yg selama ini menyokong karya saya... turut berpuashati dgn novel terbaru saya ini. Saya sudah berusaha untuk melakukan yg terbaik untuk menghasilkan yg terbaik utk anda!!
Terima kasih semua...

14 comments:

Sarnia Yahya said...

salam...
tahniah ngan baby baru...

HanaHideaki said...

congrats kak...aiik, jln cite cam menarik jer...ngeh3...

Durrah Fatiha said...

Salam Hezzy,
Tahniah! Bukunya dah tengok... tp tak berkesempatan nak beli hari tu...

RinnTis said...

Hezzy agak2 semalam semua buku ko sign tahun 2001 ker?

Hezzy Azra... said...

Salam Sarnia,terima kasih byk2!!

Hezzy Azra... said...

Salam Hana,
Thnks dik... kena baca dulu baru tahu menarik ke tak... hehe

Hezzy Azra... said...

Salam Kak Durrah,
Thanks kak! Hanya boleh dibeli di PKNS shj. Lepas ni baru bleh beli di tmpt2 lain...

Hezzy Azra... said...

Salam Rinn,
Ya ALLAH... ye ker 2001??? Malunye!! Ni mesti penangan ubat selsema dan batuk yg aku makan sebelum tu... macam 'weng' je kepala!!

Elinna said...

congrats hezzy!
tak sabar nak baca ni.

Bila nak jumpa lagi ni?

Hezzy Azra... said...

Thanks Elinna! Hehe... u nak baca ke? Nanti kita jumpa I'l bring you a copy...

hanaa (; said...

wow ! macam best jewp :)
tak sabar nak beli . huhu ^^
btw, kenangan terindah tip top ..

Hezzy Azra... said...

Salam hanaa,
Sila dptkan di kedai2 buku berhampiran... then baru tau best ke tak... hehe. Neway, thanks for the support...esp utk Kenangan Terindah... :)

nurul a rahman said...

kenangan terindah and cinta tak beralih mmg best sgt ! sy da bce ! tpy melodi kasih tak smpt bce kud , sbb smue buku sudah habis di jual , nnty ade mse sye crik lagi ! tpy kdue2 novel hezzy azra mmg best :)
trus kan usaha di novel akan datang !

Hezzy Azra... said...

Salam nurul,
Terima kasih krn sudi baca Kenangan Terindah dan Cinta Tak Beralih. Lebih terharu saya sbb Nurul suka kedua2nya. Melodi Kasih mmg agak susah nak dapat di pasaran skrg ni sbb buku dh lama. Tapi kalau nak beli direct drp saya pun boleh... saya masih ada stok. Incase u r interested... just email to me ur full details, k? Address email ada di tepi blog saya ni... thanks again!!

SEPERTI ADA CINTA

Blurb: Bertahun menyulam cinta, yang Farra Nuha dambakan hanyalah sebuah mahligai indah bersama Ilhan. Tetapi semakin tiba hari...