Friday, July 23, 2010

CTB di tangga ke 9...

Alhamdulillah... dlm masa 3 minggu berada di pasaran, CTB saya berjaya menembusi senarai top 20 MPH as at 18 July 2010. Check out: http://www.mphonline.com/books/bestseller.aspx

Walaupun sekadar di tangga ke 9... tapi saya syukur dan happy sangat2. Ada yg sudi beli buku ketiga saya tu. Secar jujurnya, saya cukup risau kalau org tak nak beli buku saya. Hehe. Ye la, bukan senang sebenarnya nak pujuk orang beli buku kita. Sedangkan kawan2 saya sendiri pun pernah kata "Oh... I do read novels... but not malay novels la... please!" "Aku tak pernah la baca novel2 melayu ni... tak minat!" "Baca sinopsis pun I terus turned off!" Ouch... tat statement really hurts all malay novelists, okay?? Dan bukan mudah nak buat orang enjoy, suka, terharu dan sedih baca karya kita lantas menghargainya. That is the real challenge to most novelist esp me!!

Melodi Kasih (MK) pernah bertakhta di nombor 1 dlm senarai top 10 di MPH Alamanda pada January 2008 selepas sebulan dipasarkan. Dan harap-harap, CTB akan menyusul dengan kejayaan yg sama selepas ini. Amin.

Kepada yg sudah membeli, membaca dan menyukai CTB... saya ucapkan terima kasih yg tidak terhingga. Ur support means a LOT to me...

P/S: Tidak dilupakan ucapan tahniah utk rakan2 seperjuangan saya; Dhiya Zafira dan Eka Fahara (my 'trio' members...hehe) krn novel mereka Jauh Kau Pergi dan Sayang Sepenuh Hati juga turut berada di dlm senarai top 20 tersebut.
Utk Dhiya, jangan kau pergi jauh2... rapatkan jurang utk mendekati senarai the top 3!!
Utk Kak Eka, berharap sepenuh hati agar akak berjaya menduduki takhta top 3!!

No comments:

SEPERTI ADA CINTA

Blurb: Bertahun menyulam cinta, yang Farra Nuha dambakan hanyalah sebuah mahligai indah bersama Ilhan. Tetapi semakin tiba hari...