Wednesday, August 04, 2010

Being 36 + 1

Alhamdulillah... saya masih berpijak di bumi ALLAH ini untuk tahun yg ke 37 pada hari ini. Masih dilimpahi rezekiNYA utk bernafas. Masih diberi peluang untuk menatap wajah2 org tersayang. I feel really blessed with my life. Mudah-mudahan perjalanan saya selepas ini dipermudahkan olehNYA. Amin.


Seawal pagi lagi, saya terima ucapan Happy Birthday dari husband dan AHA. Lepas tu mak saya pulak yg menelefon. SMS demi SMS saya terima. Dan sesampai di ofis dan online FB... berderet2 ucapan di wall saya. Terima kasih byk2 kpd SEMUA yg memberi ucapan dan mendoakan kesejahteraan saya. Semoga anda SEMUA dirahmati ALLAH. Amin. And for the very first time in my life... saya rasa sungguh glamour dan popular la pulak hari ni!! Hahahaha. Frankly speaking, all the birthday wishes really make my day!!


Apa hadiah yg saya terima sempena bertukarnya angka?


Obviously... no expensive jewellery (sejak mencecah umur 30an ni, entah kenapa saya kurang berminat dgn barang kemas), no i-phone, Blackberry, Samsung Galaxy atau sebagainya (saya juga kurang berminat dgn handphone yg hi-tech ni... cukup la sekadar Nokia E66 tu aje...hehe), no Gucci or LV handbag (koleksi handbag jer yg byk tapi isi nye kosong...buat apa, kan? hehe) no Ferragamo shoes (because there's no sale...hehe) no new car (been longing for the Audi A4 or the Golf GTi... but then again, I'm not marrying a millionaire...hehe). So what do I get?!


Inilah dia hadiah untuk saya sepanjang bulan August...bulan hari jadi, bulan Ramadhan dan bulan kemerdekaan... hehe

Pakej Rawatan Aura Spa

Salt foot bath

Sauna

Body Scrub Green Tea

Body Mask Coffee

Body Polish Aloe Vera

Milk Bath

Manicure

Pedicure

Facial treatment

Hair treatment

I guess, it's not easy being 37. Memandangkan sudah terlalu banyak 'damage' kebelakangan ni kot... tu pasal saya perlu di 'overhaul' agaknya.... hahaha.

No comments:

SEPERTI ADA CINTA

Blurb: Bertahun menyulam cinta, yang Farra Nuha dambakan hanyalah sebuah mahligai indah bersama Ilhan. Tetapi semakin tiba hari...