Thursday, March 10, 2011

2 days in Singapore...

Percutian hujung minggu saya dan rakan2 novelis (Aleya Aneesa, Bikash Nur Idris, Dhiya Zafira, Eka Fahara, Norzailina Nordin dan Shanika Latisha) ke Singapore. First time husband beri keizinan utk saya bercuti dgn kawan-kawan. First time saya bercuti dengan kawan2 yang sama aliran. First time saya angkut AHA berjalan jauh tanpa husband sebagai peneman. And the outcome... it was great!

Nak tulis panjang2, saya takde idea dan tak cukup masa... so kita layan gambar je la ye..;)
















Apa2 pun, memang enjoy trip weekend getaway kami nih. Walaupun senarai agenda yg asal telah berubah gara2 kami tidak cukup masa (dan tidak cukup fit pun ye jugak... hehe) but we still had fun! Sempat jugak la menjengah ke Malay Heritage Centre dan Arab Street, menjelajah Sentosa Island dan menonton persembahan Song of the Sea, membeli belah serba sikit di Mustafa Centre dan Orchard Road... kira ok la tu. Tak lah lari jauh dari perancangan awal. ;)

No comments:

SEPERTI ADA CINTA

Blurb: Bertahun menyulam cinta, yang Farra Nuha dambakan hanyalah sebuah mahligai indah bersama Ilhan. Tetapi semakin tiba hari...