Thursday, January 12, 2012

APD at 8th placing...(from 26th Dec 2011 to 1st Jan 2012)





Alhamdulillah, APD masih berada di dalam carta Karangkraf setakat 1 Januari 2012 tempoh hari. Walaupun menduduki tangga ke 8... tapi bagi saya, bila tersenarai tu, kira happy dah! :) Biasa la... penulis kecil-kecilan mcm saya ni. Dapat pengiktirafan yg 'kecil-kecil' macam ni pun, sudah mampu untuk tersenyum... :)

Tapi sebenarnya bukan saya nak cakap pasal APD jer... ada yg lebih penting daripada tu.

Anda nampak poster di atas?? The main promo... bukan carta yg diselitkan di tepi tu...hehe.


Ya...GRUP BUKU KARANGKRAF akan mengadakan Festival Penulis bermula dari 27 hingga 29 Januari 2012 ini!!!

Apa ada di Festival ini??

Lihat poster2 di bawah...

Antaranya; Sembang Buku dan Bedah Karya. Sembang Buku tiga hari berturut-turut di Auditorium Kumpulan Media Karangkraf. Panel dan moderator adalah jemputan khas, pakar bahasa, pensyarah, penulis skrip, pengacara televisyen dan mereka yang terbabit dalam industri buku
Konsert & Anugerah PPMH Media Hiburan pada 28 Jan 2012 (Jam 8.30pm) di pentas utama, antara artis yang akan membuat persembahan : Dafi, Akim, Alif Aziz, Adira, Mila, Nubhan, Awie Rafael, Sixth Sense, dan ramai lagi artis jemputan yang akan hadir bagi Anugerah PPMH Media Hiburan.

Masuk adalah percuma. Dibuka dari 9 pagi hingga 9 malam. Datanglah beramai-ramai ke Festival yg julung kali diadakan ini!!

No comments:

SEPERTI ADA CINTA

Blurb: Bertahun menyulam cinta, yang Farra Nuha dambakan hanyalah sebuah mahligai indah bersama Ilhan. Tetapi semakin tiba hari...