Thursday, February 09, 2012

Gambar2 semasa Karnival Karangkraf...

Sudah hampir 2 minggu berlalunya Karnival Karangkraf... tapi baru ni la saya sempat nak upload gambarnya. Memang semenjak dua menjak ni, keterujaan untuk meng upload gambar semakin berkurangan (malas yg sebenarnya) Dan saya juga sudah hilang keterujaan untuk bergambar (gara2 ada org kata muka saya nampak semakin chubby dlm gambar skrg nih!! Huwaaa!!) *Dasar tidak dpt menerima hakikat yg saya dh put on weight!!* Nanti la.... esok2 bila saya dh berjaya menguruskan sedikit badan saya... saya akan start posing semula... ahaks!

Sikit je gambar yg diambil masa Karnival tu... cukup syarat je! Sebagai bukti yg saya ada di Jalan Sepana tu (tanpa melencong ke tempat lain...) pada hari Sabtu petang dan Ahad pagi...:D
Bersama Damya Hanna & Lynn Dayana
Bersama Haiza Najwa (Di mana ada Haiza... selalunya ada Hezzy tapi di mana ada Hezzy, tak semestinya ada Haiza...kuikuikui)
Bersama Aleya Anessa
Bersama Iris Ixora

No comments:

SEPERTI ADA CINTA

Blurb: Bertahun menyulam cinta, yang Farra Nuha dambakan hanyalah sebuah mahligai indah bersama Ilhan. Tetapi semakin tiba hari...