Wednesday, February 29, 2012

Is baking the best therapy?


Electric oven yang telah berusia hampir 20 tahun agaknya... harta turun temurun...hehe. Dapat pada saya, 5 tahun lepas. Tapi dalam tempoh tu, saya hanya gunakan setahun sekali rasanya... iaitu musim buat kuih raya!! Hahaha.

Semalam, saya gunakannya untuk pertama kali bagi tahun 2012 ini. Ya... saya tahu, raya lambat lagi....:)

Tapi , tetiba rasa tension... teramat stress... bosan!!

I want to keep writing aside... nak letak lappy jauh dari mata dan buang seketika manuskrip kelima jauh dari fikiran!!

And finally, managed to bake brownies yesterday...:)

I'm amazed with myself!!! :D

Dan lepas tu saya rasa lega sikt... hmmm... betul ke that baking is the best therapy???

No comments:

SEPERTI ADA CINTA

Blurb: Bertahun menyulam cinta, yang Farra Nuha dambakan hanyalah sebuah mahligai indah bersama Ilhan. Tetapi semakin tiba hari...