Saturday, February 16, 2013

3 dekad bersama Anuar Zain...

Dah memang 3 dekad rasanya saya dengar suara Anuar Zain di corong2 radio.. sejak umur saya 11 tahun  kot :)

So, mlm ni kita tgk pulak dia buat Konsert 3 Dekad Anuar Zain (Three Decades of Music, Love And Passion) di Stadium Malawati pkl 8.30.



Actually, I'm not a huge fan of him... takde la sampai kemaruk gila sehingga terjerit2 nama dia bila tgk dia menyanyi. Atau rasa nak pengsan bila bertentang mata dgn dia. But, I like to listen to his songs and do appreciate his musics. Bagi saya, he sings good romantic songs (dari segi muzik, lirik dan penghayatan) Sbb tu, masa tulis novel Cinta Tak Beralih, saya dok ulang lagu 'Hanya Milikmu' tu lebih 100 kali! :) Kerana cara penyampaian dia dlm lagu tu... kelasss sangat!!! Betul2 mcm Shaq tgh keciwa menanggung perasaan pada Larra masa tu!! Mmg sedey habis la!! Ahaks...

Dan bila saya beli tiket nak tengok konsert ni pun, kerana saya hendak dgr suara dia secara live nyanyi lagu2 kegemaran saya. So, mlm ni kita tgk... adakah dia berjaya membuai2 perasaan saya dgn lagu Cinta Harus Memiliki, Sempurnakan Aku, Jangan Bersedih Lagi, Sedetik Lebih, Ketulusan Hati, Kau Bunga Cintaku, Sesuci Cintamu, Mungkinkah, Pernahkah, Keabadian Cinta, etc... (ni belum die hard fan lagi... klau die hard fan agaknya, semua lagu dia saya hafal...:D)

No comments:

SEPERTI ADA CINTA

Blurb: Bertahun menyulam cinta, yang Farra Nuha dambakan hanyalah sebuah mahligai indah bersama Ilhan. Tetapi semakin tiba hari...