Wednesday, February 27, 2013

Pre-order SRV sudah dibuka...

Photo
Inilah dia Semerah Red Velvet... 'baby' baru yg masih saya ulit ke sana ke mari (sbb tgh baca untuk re-edit.. hehe) Mcm poyo jer baca buku sendiri ek? Tapi takpe... hati tgh suka berbunga-bunga...:)

Okey...SRV rasanya masih dalam perjalanan ke kedai-kedai buku. Mungkin tgh loading masuk lori. Tapi sekiranya ada yang malas hendak ke kedai buku, rasa tak sabar nak baca novel ini (ahaks!!) dan teringin membeli secara terus drp saya... boleh berbuat demikian dgn menghantar mesej ke:-

1) Facebook saya: facebook.com/hezzy.azra
2) Email saya: hezzy_azra@yahoo.com

Saya menunggu tempahan anda.
Terima kasih.

No comments:

SEPERTI ADA CINTA

Blurb: Bertahun menyulam cinta, yang Farra Nuha dambakan hanyalah sebuah mahligai indah bersama Ilhan. Tetapi semakin tiba hari...