Friday, April 03, 2015

I'm still alive and kicking

Assalam semua...

Dah empat bulan rupanya saya tak update blog ni ye? Teruk sungguh!! Mujur ingat lagi password...

From the last entry in December 2014 until end of March 2015...sebenarnya byk perkara dah berlaku. Klau nak share skrg pun dah macam tak releven jer...citer dah basi. Dah tak seronok pun nak share.

Tapi apa yang saya boleh kongsikan di sini, I have finished writing my 7th manuscript on 24th February 2015. Yahoo!!! Alhamdulillah.... akhirnya manuskrip yang memakan masa setahun itu bertemu juga dgn perkataan TAMAT. Sekarang ni, manuskrip yg saya namakan CSAJ itu sudah berada di atas meja editor.... sedang menunggu giliran utk dinilai dan diluluskan. So kira, the first process pun tak selesai lagi... jadi saya tak bleh kongsikan maklumat bila CSAJ akan diterbitkan.

CSAJ ni kisah apa?

Well, CSAJ kisah ttg Nur Syirin dan Muhamad Zakhif. Rin & Khif  yg 'ter'jatuh cinta despite status masing2.

CSAJ ni macam SACK ke? Atau macam SRV?

Tak!! CSAJ sgt berlainan dgn SACK. (I'm taking into account the negative comments I received from SACK's readers.) CSAJ juga tak seringan SRV (again, I'm listening to the feedback from SRV readers)
Nak kata CSAJ heavy sgt pun... tak juga. Sedang2 aje....:) Because I have to take into consideration, what majority wants. And I hope, CSAJ can be accepted by everybody.

Nak baca sedutan CSAJ? Nanti saya tepek snippet di sini ye? Tunggguuuu...

No comments:

SEPERTI ADA CINTA

Blurb: Bertahun menyulam cinta, yang Farra Nuha dambakan hanyalah sebuah mahligai indah bersama Ilhan. Tetapi semakin tiba hari...