Wednesday, December 05, 2012

Entry tertangguh...2nd Bandung trip

Trip hampir sebulan yg lalu,  awal November lepas. Dalam kononnya sibuk menyiapkan manuskrip... saya telah berjaya menyeberang ke Bandung...hehe. So cant really blame anyone for the delay... diri sendiri yg gatal nak pergi bercuti sedangkan kerja tak siap lagi! :P

Ada org pergi Bandung ni mcm balik kampung aje... berulang-alik entah berapa kali setahun. Tapi saya ni baru kali kedua menjejakkan kaki di sini.

Trip kali ni mmg bertujuan utk shopping (ecehh... mcm byk benor duitnya!!) Kalau dulu saya pergi dgn hubby saje... kali ni saya pergi dgn hubby, mak dan AHA. Sampai sana Ahad petang. Dah lewat nak jalan-jalan, cuma dinner di satu restoren masakan padang dan kemudian ke Grande Fashion Gallery saje.

Isnin ke Pasar Baru, Rumah Mode dan Heritage Outlet.

Selasa, ke Pasar Baru lagi. Lepas lunch ke The Secret. Petang ke Cihampelas. Malam, sekadar di Braga City Walk saje.

Rabu, lepas breakfast... dah siap-siap ke airport untuk balik.

This is the hotel where we stayed... Aston Braga Hotel & Residence.






Breakfast on the first day of arrival. Makan kenyang2 sebelum jenjalan.

During lunch time. Makan lagi... kat Restoren Sangkuriang. Just love the Sundanese food esp ikan ni. But forgot the name already...:P

Rumah Mode, Jalan Setia Budi. 
The Secret, Jalan Riau.
Restoren Karamba... Sundanese lagi....:D

That's about all!! But thinking hard of going there again. Tak puas shopping sebenarnya... (bukan saya, tapi mak saya...hehe)
Seronok belanja juta-juta ni... (rasa mcm jutawan lak, kan?) :P

No comments:

SEPERTI ADA CINTA

Blurb: Bertahun menyulam cinta, yang Farra Nuha dambakan hanyalah sebuah mahligai indah bersama Ilhan. Tetapi semakin tiba hari...